Věříme, že ženy od vína by měly být víc vidět i slyšet. Nejen jako sommeliérky nebo vinařky, ale taky jako ty, které formují scénu svými názory, know-how, příběhy a perspektivou.
Proto přicházíme s SHE POURS – novým konceptem akcí pro sdílení, dialog a zviditelnění žen ve světě vína.
První ze série těchto degustačních setkání otevře Lucie Kohoutová, publicistka (Vogue, Forbes, Pipette Magazine, Jídlo & Radost, kniha architektonických povídek Fables & Constructions) & brand konzultantka, která stojí mj. za marketingem Milana Nestarce, Pivnice Čajkov nebo berlínské distribuce Vinofactum, průkopnickým wine pop-upem Družstvo a dříve také za komunikací jednoho z největších amerických importérů naturálního vína, newyorské společnosti Jenny & Francois.
Téma? Ženy ve víně a jejich role.
Nejen v marketingu, ale i na vinici, ve sklepě a v zákulisí. Kolik žen ve vinném světě vlastně je? A proč jsou občas neviditelné? A je na tom komunita kolem naturálního vína lépe?
O genderových výzvách a stereotypech, historických důvodech i aktuálním vývoji bude Lucie mluvit během uvolněné debaty, začínající 18:30 ve Vinárna by Alma.
Součástí akce bude i hravá degustace “Did you just assume my gender?” – aneb dokážete naslepo poznat, jestli víno ve vaší sklenici vyrobila žena nebo muž? A dává to vůbec smysl hledat?
Vstupné není
Po talku bude následovat volnější část večera se selekcí Luciiných oblíbených vín po sklence.